BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

28 Temmuz 2010 Çarşamba

Zirveden Notlar II

     Hücrelerin çoğu aşırı kalabalıktı ve birkaç kez ırkçı ayaklanmalar olmuştu. Ama gardiyanlar sadistti. Blaine'i benim hücremden alıp, siyahlarla dolu bir hücreye koydular. Blaine içeri girdiğinde siyahlardan biri, "Bu benim göt oğlanım! Evet bu adam benim göt oğlanım olacak! Aslında hepimiz istifade edebiliriz! Sen mi soyunursun yavrum, yoksa yardıma mı ihtiyacın var?" demişti.
     Blaine elbiselerini çıkarıp yüzükoyun yere uzanmıştı.
     Etrafında dolanıp duruyorlardı.
     "Tanrım! Hayatımda bu kadar ÇİRKİN bir kıç deliği görmedim!"
     "Sertleşemiyorum Boyer, inan bana sertleşemiyorum!"
     "Çürük domatesi andırıyor!"
     Hepsi uzaklaşmış ve Blaine ayağa kalkıp elbiselerini giymişti. Avluda anlattı bana. "Şansım varmış. Beni parçalayacaklardı!" dedi.
     "İğrenç kıç deliğine şükret" dedim.

2 yorum:

  1. eveeet bunu biliyorum. güzel bir pasaj

    YanıtlaSil
  2. evet, büyük zen düğününden.. geçen gün bi muhabbet geçti, bütün hikayeyi 3. kişi gözünden yaşadım..

    Şansı varmış..

    YanıtlaSil