BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

8 Mart 2010 Pazartesi




Korkakça kaçarken kendimden,
Gözlerim ile
Aynada
Uzun bi nefesde
Göz göze geldim..


O bilindik ezgi vardi beyazinda

Ve
"Bunu sen seçtin"
Dedi..



Aynanin parçalari daha havadayen
Ben
Yaşanmamiş bi avuç
"An"ı
ile esirdim..


Düzene sokmak istedim ritmi
Ama
Biliyordum
Ölçüsüz-ü sevdiğimi..


Sis bedenime çökmüşken
Asfalta tekme atıyor
Ve
Açıp küçük çukurlar
Cebimdekileri
Gömüyordum..


Girilecek
Pek çok delik
Vardi
Yağmurun altinda
Ama yeterince rutubetli
Değildi hiçbiri..


Belki sadece zaman kazanmaya çalışıyordum..


Bir fare kapanı buldum
Adiydi..
Uygun, diye düşündüm..
Girdim, bağdaş kurdum,
Oldum dalgalara karşı
Bir avuç kum..


Bir kedi içeri girdi
Deri yüzen yağmura rağmen
Kururuydu tüyleri
Ve yalpalanıyordu da sanki


Gri gökyüzüne ulaşmaya çalıştı..
Sövdüm..
Ve ulaşti..
Paslanacağını düşündüğüm gökyüzünden
Gözlerime bakıp
"İki ile ikiyi
Bir araya getiremezsin sen"
dedi.



Ve
Yolarken tırnaklarım ile toprağı
Duymazlıktan geldim..




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder