BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

26 Aralık 2009 Cumartesi

"Kestane ağacının altında, Sen beni sattın, ben de seni"




-Seni istiyorum.
-Burada olmaz. Gizli yerimize geri dönelim, orası daha güvenli.

-Bunu daha önce de yaptın mı?
-Elbette. Yüzlerce kez; o kadar değilse bile birçok kereler..
-Parti üyeleriyle mi?
-Evet, hep onlarla.
-İç Parti üyeleriyle de mi?
-Hayır, o domuzlarla hiçbir zaman yapmadım. İçlerinde, ellerine fırsat geçse yapacak olanlar var Göründükleri kadar kutsal değiller.
-Dinle, Ne kadar erkekle yatmışsan, seni o kadar çok seviyorum. Anlıyor musun?
-Evet, hem de çok iyi.
-Saflıktan nefret ediyorum, iyilikten nefret edeyorum. Erdem dene şey hiçbir yerde varolmasın istiyorum. Herkesin iliklerine kadar ahlaksızlaşmasını istiyorum.
-Öyleyse ben tam sana göreyim. İliklerime dek ahlaksızım ben.
-Bunu yapmaktan hoşlanıyor musun? Benimle yapmaktan değil, ama yalnızca ve yalnızca bu olayın kendinden..
-Bayılıyorum..

2 yorum: