BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

22 Aralık 2009 Salı

Şimdiye Ağıt..


..Çok dandik herifimim..

Evet, anladın, bayağı bi şikayetler birlikteliği olacak bu yazının devamı.. Ama ortak olmak zorundasın, sen araladın pandoranın kutusunu..




"Aman hayatın her türlü ritminden tatmaktan hoşlanıyorum, kendimi akışa bırakmayı seviyorum" tarzı edebiyatlarımı çöpe atılıyorum.. şu son 2 ay bunu yapmam gerektiğini dürterek, hatta işaret parmağı ile resmen sikerek gösterdi..

Özellikle bu son 2 aya zorla doldurduğum fizksel olarak durgunluk, düşüncesel sığlık ve duygusal olarak başıboşluk beni felaket olarak rahatsız etmekte.. yok yani hoşlanma falan.. eğer dersem, "hocam ben bu halimden memnunum, taş taş" anlamalıyımki bi tarafım felaket şekilde Holden'a sünmekte.. hem de katmerlisinden, mick jagger'ın kırışıkları misali..

Hele şu dalgınlık yok mu, dili bağladı ki çözülmek ne mümkün.. hippi koltuk altı örgüleri gibi.. kelimeler yalan, cümle kurmak ise çok zor.. genellikle özneler havada uzun bi süre yüklemi bekliyor.. tabii buluşmaları mümkün olmuyor..

Yakında dizi de izlemeye başlıcam, bu yüzden yazının burasına kadar gelebilmiş olanlardan, sabah ve akşam kuşağından yayınlanan boktan ama uyuşturan program önerisi istiyorum.. Taşaklarım kadar beynimi uyuşturacak kapasiteye sahip olanlarından..



Bu arada Leonard Cohen, Londan Live'dan,

“It’s been a long time since I stood on the stage in London, it was about 14 or 15 years ago. I was 60 years old, just a kid with a crazy dream. Since then I’ve taken a lot of Prozac, Paxil, Welbutrin, Effexor, Ritalin, Focalin. I’ve also studied deeply in the philosophies and religions, but cheerfulness kept breaking through.”


Evet böyle, içimde yaşlı bi Cohen besliyorum.. Hapla, salak programlarla, siktiriboktan çalışmalarla.. Peki bu zihin köreltici etkinliklerin hiç mi iyi tarafı yok.. Tabii var.. Ama bi yerde rahatsızlık şişeyi aşmış, taşıyorsa ve ben "a bak en azından, en azından taşan su bacak arama döküldü, keyfe geldim" diyorsam siki yemişim demektir..

Neyse bu kadar yeter, Smiths'e devam.. Ya da Sonic'e, belki de biraz Springsteen.. Sonra da Waits..

Evet, kımıldamayan bi' taş gibi..

Belki de balık;
Golden fish is lying in the filthy sink

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder