BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

13 Ağustos 2010 Cuma

Size Diyorum, Beni İyi Dinleyin!!

 .



   Hey siz! Evet, size diyorum. Hayatın ağzına sıçanlar, temiz olduğunu zannettiği bir klozete mahremini patır patır dökenler ve sigara kullanmayanlar.

   Yine size sesleniyorum. İyi dinleyin beni.. Tamam, siz de benim gibi pek bi keyif almıyorsunuz hayattan. Günleri sunağa yerleştiriyor ve tanrının günleri elinizden almasını beklerken hepsi mundar oluyor, doğrudur.. Beni rahatsız eden ise riyakarlığınız. Götünüzden ahlak yasası sıçıp, bunlara inanmadığınız halde başka insanlara dayatmak, işte orospunun evladı olmak böyle birşey..

   Kıçını dönüp gitme, teessüf ederim. Daha cenneti yaratarak dünyayı nasıl cehenneme çevirdiğinizden ya da cehennemi peydahlayarak kendi cennetinizi nasıl bulduğunuzdan bahsetmedim. Bahsediyim mi, gerek var mı güzelim, hayır..





   Son olarak şunu açıklamayı bir eğlence bilirim ki hayranı olduğum Eva'nın (Führer) blog adresi "http://www.mustesnaisler.com/"dan "http://www.mustesnaisler.blogspot.com/" çevrildi. Sizin yapmanız gereken de "blogspot.com"lu yeni adresi izlemeye başlamak. Bu rockNroll ruhlu, beyaz zenci olan, dediklerini bir celsede söyleyip fıtık etmeyen -ve cinleri de olan- on kaplan gücündeki hatunu  okumamak; cık cık ve cık..

   Not: "İzle" dediğiniz halde "Kumanda Paneli"nde EVAnın yeni iletilerini görmediğinizi söylüyorsanız Eva'nın blogunu açıp, izlemeyi kaldırın. Sonra tekrardan "izle"ye tıklayın. Problem kışkırtıcı bir şekilde çözülecektir..






5 yorum:

  1. uyumakmı. okumamakmı. sayın fuhrerın sanat akımlarının yakın takıpcısı olarak ben. cevre yan alt ust baglantıları cok yorucu... sımdı dıger baglantıları okuyamadan ruyalar alemıne dalma peşındeyım. malum yenı evde net yok. bı suru eskı esya var. kurumus bır cıek buldum termometrenın karsısında.. amataaaaaa ılk baslarda demıstım. bu kafalara sokma benı yorma dıye... ulan bakıcaktık keyfımızebeee..sıcam egona ....napım sen ıstedın bunları... unutma bu senın eserın.. ama yorma benı nolur. 38 saatı asmıs durumdayım. ızın verırsen bıraz dınlenmek ıstıyorum.

    buzlusik

    YanıtlaSil
  2. Sikleyip de yorum yapmış olan "kubrikbuzlusik" seven okuyucum

    Evet çok sıcak ve ben de çok yorgunum. Linklerin hepsi führer için.. Ve biraz da Lou Reed'in dinine -dinimize- çağrı..

    Bu kadar bok az değil mi? Daha çok sıçıcaz egolarıma.. ne de olsa sübjetiktifiz ve egolarımızda mendelin bezelyelerinin boy atması için daha fazla boka ve sidiğe ihtiyacımız var..

    Cep telefonundan yazsan bile "Adsız" istemem bundan böyle..

    YanıtlaSil
  3. Tabii ki, yol için..

    Daha "An American Pastoral"ımtrak filmler çekice(z)m..

    YanıtlaSil
  4. Cızırdayan bir kamera bulursa(k)n daha iyi olabilir. Şöyle kafasına vurduğumuzda çalışacak türden bir şeyler..

    YanıtlaSil