BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

28 Şubat 2011 Pazartesi

Yumuşak Sürüş



-Hep yanlış soruları sordular bebeğim; ama doğrusunu bilseydim burada olmazdım.
-Bu bir hakaret mi?
-Hayır bebeğim, hareket, hadi, yaylanalım.
-Tamam ama önce bekle beni. Tampon değiştirmem lazım.
-Tamamdır, iyi bir han'fendinin tampon değiştirmesi gerekir, bilirim.

İzbe bardan dışarı çıkışımız böyleydi işte. İki ya da üç gün sonra yırtık bir köşebaşında onu da kaybettim. Fena olmadı, dedim. Kendine vakit ayırırsın. Bir sonraki uyanışımda tabladaki geçmişiyle övünen siki kül olmuş sigaralarla ben vardım. Ve evimde değildim.


Zorlasam vitrinlerdeki ifritleri bile dize getireceğime inancım kalmamıştı.

Kazanova'ya bir uğradım. Tabureler, Chivas Regaller, eski L4Z konser afişleri ve şevhetin sarım başı titrekliğiyle karalanmış bir iki edepsiz söz yerli yerindeydi. Bir de ben.

Cebimde beş kuruş da yoktu üstelik. Mangırı düşünmek koyuyordu da. Çalışmazsın, iş güç ya da dolandırıcılıkla uğraşmazsın. Gençliğini yitiren aktrisler gibi pek bir seçeneğim yoktu. Çocukken babamdan haftalık isterken dahi daralırdım. Birine borçlu olmak yerine kasıklarımı kırpmayı tercih edebilirdim. Şimdi istasyonda hangi kızın elinde pompa, pek haberim yok.

Hepsi bir, hepsi bir.
Anons ediliyor kafamın için.
Anlamı ne, kime pek bir haberim yok..

Bir de, evet evlat doğru yoldasın,lar var.
Hangi el omzuma dostça iniyor, müphem.


Siktir, saat altı olmuş, şimdi Yanık'ta olmalıydım. Program başlamıştır.
İyi rüzgar var, ceketin önü iki yana savruluyor.
Gönderdeki yanlış bayrak gibi.
Tabelaların ve neonlu ışıkların ve yere bakan insanların kılavuzluğunda mekana varıyorum.
Tıklım tıklım.
Çok gürültü var ve Tayt'ı görüyorum.
-N'ber tayt, memlekette durumlar nasıl, işgal falan.
-Tennessee işgalden kurtulalı epey oldu be a'bi ve şu anda yeniden imar ediliyor.
Mekana bakıyorum göz ucuyla ve
-Bakıyorum kalasları buradan ithal ediyorsunuz.
-Fena adamlar değiller aslında, daha fazla renkliler.
-Gökkuşağı gibiler aslında, pek çok renk ama tek bir palet.
-Siktir et, bak Nesi'ler geliyor.

Nesi fena herif değildir. Uzun zaman sokakta ne kadar iş varsa yapmış. Şimdilerdeyse içkiler arasında dikey geçiş yaparken bir iki parlayıp, korsan kitap ve gürcü camel pazarlıyor.
Gelgör ise ressam. Dağ, güneş ve bulut çizme konusunda ustalaşmak üzere. Son zamanlarda Mary Jane'le dans ederken dağlarda kullanacağı morun rengini ölçüp biçiyor.
Ve Müne. Dehşet bir kalçası var. Ve yaratanın es geçmediği sütun bacaklar. İyi hatun, paranoyaya bağlamadığı sürece.

-Shit, n'aber pezo?
-İkinci kanaldan devam edeceksek not bad, yok ana kanaldan devam diyorsan Nesi, iç güveysinden hallice.
-Aksisin, diyor Müne.
-Evet, melankolim palazlandı.
-Onu geç, ne zaman kaçıyoruz, diyor Tayt Nesi'ye.
-Damarda akacak kan durmaz. Buralarda sürttüğümüze göre daha zamanı değil.

Sessizce etrafı süzüyoruz. Masaişçilerini göremeyince Tayt biraları almaya gidiyor. Normalde kıçınızın dibinden ayrılmazlar ama bu kalabalıkta..
-Biralar beyler. Ve bayan.
-Eyvallah, diyoruz tek ağızdan.

Hepsi bir, hepsi bir.
Hepsi bir, hepsi bir.

-Hepsi bira mı, diyorum biraların köpüklerini solduracak kadar yalıtkan bir süre sonra.
-Ne bok sandın bro, diyor Nesi. Gelgör'ün projeden haberin var mı?
-İçinde kanepe, sergi ve entel geyik yok garanti, diyor Müne.
-En iyi hamleni yap dilsiz Gelgör, diyorum. En iyi hamleni yap.
-Kaptan, diye başlıyor, gel gör ki...




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder