BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

24 Ağustos 2009 Pazartesi

Anlamak İsteyene! Ramazan Şekerleri..

.

Orucumu yiyorsam bu ramazanda
Mübarek aydan habersizim sanma:
Çileden gece oluyor da gündüzüm
Sahura kalkıyorum gün ortasında.


İki günde bir somun geçiyorsa eline
Soğuk suyu da olursa kırık testide
Niçin kendinden kötüsüne kul olur insan,
Ne diye girer kendi gibisinin hizmetine..


Camiye gittim, ama Allah bilir niye:
Ne namaz kılmaya, ne dua etmeye.
Eskiden bi kilim aşırmıştım camiden:
O eskidi gittim yenisini yürütmeye..


Kimi dinde imanda buldu yolu
Kimi akıl, bilim yolunu tuttu.
Derken bi ses geldi karanlıktan:
gafiller! Doğru yol ne odur, ne bu!


Dünya üç beş bilgisizin elinde;
Onlarca her bilgi kendilerinde.
Üzülme; eşek eşeği beğenir:
Hayır var sana kötü demelerinde..


Sen sofusun hep dinden vurusun;
Bana da sapık, dinsiz der durursun.
Peki ben ne görüyorsam oyum;
ya sen? Ne görüyorsan o musun?

2 yorum:

  1. şarabım da var, alkolsüz sarhoş olamayanlar için dostum.. yeter ki iisinden bi muhabbete sebebiyet versin.. selamlar hayyama..

    YanıtlaSil